مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

شهردار منطقه ۱۳ تهران جزییاتی از روند ساخت بوستان پنج هکتاری ضحی در شرق پایتخت بیان کرد و گفت: این بوستان اکنون پیشرفت ۷۰ درصدی دارد که امیدواریم در ماه‌های آینده افتتاح شود.

بوستان ضحي

به گزارش همشهری آنلاین، محمدهادی علی‌احمدی اظهار کرد: در بازدید چهار ساعته از طرح‌های عمرانی روند احداث این طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی، بوستان ضحی در بزرگراه شهید دوران مجاورت میدان مهتدی قرار دارد که با استفاده از ۴۰۰ سرویس خاور خاک و نخاله این محدوده و فضای آن برای احداث بوستان آماده‌سازی شده است.

وی افزود: در مرحله اول آبشار سنگی این بوستان در حال احداث است و ۱۵ آلاچیق و آتشدان جانمایی می‌شود و در مرحله دوم، نهال‌کاری انجام و امیدواریم این بوستان در ماه‌های آینده به بهره برداری برسد.

علی احمدی با اشاره به آغاز به کار و فعالیت دوباره پارک آموزش ترافیک در حاشیه بوستان سرخه خصار نیز گفت: با توجه به موقعیت بوستان جنگلی سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق تهران، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای فعالیت پارک آموزش ترافیک تا پایان سال جاری انجام شد که در این راستا، آموزش دانش‌آموزن و ارتقای فرهنگ ترافیک با اردوهای آموزشی تفریحی ادامه می‌یابد.

شهردار منطقه ۱۳ تهران ادامه داد: به همین منظور و در ادامه اردوهای برگزار شده در سال جاری، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، میزبان اردوهای آموزشی تفریحی در اردوگاه آموزش ترافیک خواهد بود و از همه مناطق به ویژه مناطق همجوار دعوت می‌شود تا در این بوستان حضور یافته و ضمن استفاده از امکانات آن، آموزش‌های لازم نیز به این افراد ارائه شود.

همچنین معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ نیز با اشاره به همکاری سازمان‌های دیگر در اردوگاه ترافیکی منطقه و ارائه خدمات به مراجعان اظهار کرد: در این اردوگاه آموزشی، ضمن حضور مربیان از پلیس راهور، سازمان آتش‌نشانی، اداره فضای سبز، موضوعات و مباحثی درباره ایمنی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و در ادامه مواردی همچون کاشت گل و گیاه، آتش‌نشانی و بهداشت آموزش داده می‌شود.

سیدامیر سیدهنجن ادامه داد: گروه‌های نمایشی و عروسک تن‌پوش قند عسل نیز به اجرای برنامه می‌پردازند و همزمان مدهای حمل و نقل پاک نیز آموزش داده می‌شود و قد و وزن دانش‌آموزان توسط نماینده مرکز بهداشت شرق اندازه‌گیری خواهد شد.

وی به استفاده از عینک «وی آر» در آموزش‌های مجازی اشاره کرد و افزود: با توجه اهمیت فناوری اطلاعات در دنیای کنونی، سعی شده با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و رایانه‌ای، مطالب به روشی جذاب به کودکان منتقل شود.

کد خبر 881451
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha